Lauras.reismee.nl

Bijna...

Het aftellen is begonnen! Over 12 uur ben ik op weg naar Schiphol. Mijn backpack staat klaar, het afscheid is genomen en de laatste nacht in mijn vertrouwde bedje breekt aan. Ik vind het ontzettend leuk dat jullie me allemaal gaan volgen en ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden.

Morgen vlieg ik om 15.30 uur richting Dubai waar ik een tussenstop heb van drie uur. Vervolgens kom ik na 16 uur reizen om 12.30 uur lokale tijd in Bangkok aan. Bij jullie is het dan 07.30 uur (vijf uur vroeger). Voor de eerste twee nachten heb ik al een hostel met ontbijt geboekt zodat ik even lekker bij kan komen. Spannend? Jazeker. Leuk? Dat nog veel meer!

Laten jullie ook af en toe wat vanuit het thuisfront horen? Stuur vooral mailtjes etc, misschien zal ik niet snel reageren maar ik vind het zeker weten leuk om te lezen. Iedereen in ieder geval bedankt voor de laatste dagen en leuke cadeautjes, jullie horen van me!

Kussensloop, boekje met leuke foto's en verhalen en de Lonely Planet

Zelfs zij zijn er klaar voor!

Reacties

Reacties

(ome) Gert

Laura, je kunt wel zien dat jij 'iets' met communicatie hebt gestuurd. Je kunt goed kort en bondig en leuk formuleren. Normaals, veel plezier. Leuk!

(ome) Gert

gestuurd = gestudeerd, natuurlijk

Rinze

Ha die Laura,

Ontzettend veel plezier. Zorg dat je heelhuids weer terugkomt.
Goeie reis straks!

Groetjes Rinze

Marieke

Lieve Lau!
Wat heerlijk om een verhaaltje te lezen al! Hou ons vooral zo veel mogelijk op de hoogte!!! Doe voorzichtig, heb ook veel plezier en geniet ervan!!!
Dikke kus!!

Lotte

Hee Laura!

Alvast een hele fijne en veilige reis! De backpack ziet er goed uit! Zo te zien nog ruimte zat voor wat souveniers ;)
Xx
Lotte (vW)

Lauke M

Lieve Lau!

Kijk nu al uit naar je volgende verhalen, wat schrijf jij leuk :)! Fijne reis en ik ga je zeker volgen!

Kus

Marene

heey lau! 2 backpacks nog wel! hoe ga je dat allemaal mee sjouwen..
iig heel leuk om al je leuke verhaaltje te lezen en ik ben benieuwd naar meer!
geniet ervan en laat je inspireren! en vooral ook mij ;) zodat ik volgend jaar de leukste plekken niet oversla

xxxies

Lau T

Lieve Lauwie! ik vind het toch wel heel raar dat je nu weg bent! Maar ik weet zeker dat je het heeeeeel erg naar je zin gaat hebben! Geniet ervan! Ik ga je op de voet volgen hier ;) XXX

Henny

Laura, een hele fijne reis gewenst en zie je berichten met belangstelling te gemoet.
De groetjes uit Aarle !!

Thea en Jan

Hoi Laura
Eindelijk ga je dan weer op avontuur. Na jaren zwoegen tijd voor de vrijheid!
Wij wensen je heel veel reisplezier en zullen je missen! Natuurlijk gaan we je volgen op deze site. liefs ...

Jos & Anita

Laura

Wij zijn wel jaloers op je , zo"n mooie wereldreis willen wij ook wel naar dat prachtige thailand , maar geniet ervan de olifanten en tijgers , en de natuur en cultuur en wij zijn benieuw naar je spannende avonturen die je daar gaat beleven , we volgen je ..,,

Pa

Hoi Laura, alles goed?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!